Sidor

tisdag 10 mars 2009

I går bakade jag och E choklad och banan muffins, dom blev jätte goda det va ur leilas bakbok, allt som jag har bakat ur den blir bra! Väntar på att hennes nya tidning ska dyka upp i min brevlåda, den skulle komma nu i mars.

På eftermidagen va vi på bvc, vi vägde A, lill killen väger nu 6 kg, sen fick han TVÅ sprutor, det va inte så roligt, men det gick fort över.
På kvällen va jag med min svägerska på perfect home party, köpte en ramhylla som jag tänker hänga över sängen, den va i mörkträ lika som ramen med bröllopskort som jag har i sovrummet, den kommer om två veckor, ska bli spännande och se om den passar.

3 kommentarer:

  1. Hej Becca!

    Åh vad sugen jag blev på sånna muffins nu..! Har just varit ute på en timmes promenad och ville ha nåt chokladigt..typ en sån här som du visar :)

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  2. Hej du! Tusen tack för kommentaren hos mig om jobbet. Som tur är så ska min man ta över föräldraledigheten så lilla fian behöver inte börja på dagis riktigt än.

    USch ja, jobbigt när de får två sprutor på en gång på BVC. Lilla M fick sina "dubbletter" för sista gången nyligen. Hon skrek som en galning och jag var genomsvett efteråt... stackarn...

    Jag har också beställt Leilas tidning och jag väntar JÄTTEMYCKET på den. Jag gillar hennes tv-program och hennes "a piece of cake" är toppen den med, bakade idag muffins därifrån.

    KRam på dig och ha det bra!

    SvaraRadera
  3. hej rebecca! kul att se din blogg. öppnar allt snart nu hoppas du kommer. ha det så gott med småkillarna dina. kram maria

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.