Sidor

fredag 3 april 2009

I dag har vi haft en härlig dag! M är alltid ledig på fredagar och den veckan som han ska jobba helg är det roligt att hitta på något, i dag åkte vi till torsbybadet det va första gången för A i badhus och han tyckte att det va skönt, E tyckte att det va super kul, själv tyckte jag att det va skönt att det inte va så mycket folk där, lugnt och skönt!
När vi hade badat färdigt stannade vi i centrum och jag fann vackrahem och interiör, en mysig butik, köpte lite små saker som jag får visa en annan gång. När vi kom hem gick vi en promenad i det vackra vädret, sen blev det tacos vid teven!
Här kommer lite bilder från matvrån, som jag påskpyntade här om dagen, tjejen på bilden är en väldigt ung bloggare.

Ha en härlig helg!
Kram Rebecca.

2 kommentarer:

  1. Vilken lite böna :)

    Hej från en lite (läs; mycket) äldre variant!

    Anna SKata

    SvaraRadera
  2. Hej Becca, vilken söt liten bloggare på bilden hihi. vad skönt att bada lite så där lagomt med stoj, ibland är det ju värsta stohejet på badhus. Att du har så nära till Maria Hemtgårn, hon ska ju vara med i boken som jag håller på med, skulle så gärna vilja besöka hennes butik någongång. Vilken vacker hörna du har skapat, såå mysigt.
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.