Sidor

torsdag 1 oktober 2009

Vinnare










Hejsan!
Nu är vinnaren i min utlottning dragen, och det blev Git med bloggen pysseltanten som vann, Grattis, handduken och kroken kommer på posten så fort jag får din adress.
Jag har ju lovat er ett tröst pris, det blev en sött liten hjärt ljusstake, jag köpte två, så jag har kvar en själv, den står på mitt ljusfat på köksbordet.
Tröstpriset går till Annamaria med bloggen Ett rött monogram, Grattis till dig med.
Hoppas att ni kommer att gilla era priser.
Kul att så många ville vara med i min utlottning det blev 156 st lotter, så många mer än jag någonsin kunnat drömma om, jag kan nog lova att det kommer fler utlottningar framöver, det är så kul att kolla runt hos alla som deltog, tyvärr har jag inte hunnit runt till alla än med jag kommer nog snart och smyger hos er *ler*.
Ha en bra helg, och hoppas att ni får fint höst väder (det kom snö hos oss i morse).
Kram Rebecca.

9 kommentarer:

  1. Men tjoho!! jag har tur idag, och vilken söt ljusstake. Och grattis till Pysseltanten. Gud vad glad jag blir, så himla fint tröstpris..wow!
    Mailar dig
    Ha det gott goa du
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. JIPPIIII!!!
    Vilken TUR!... o så hiimla kul...=))))
    Superfina priser juuh...
    Grattis till AnnaMaria oxå!
    Har mailat dej....
    Ha en superhärlig kväll...
    Kraaamizar Git

    SvaraRadera
  3. hallojs..jag har med utlottning idag!!;)
    Grattis till båda dina vinnare!!!

    TREVLIG HELG!!! kramis ♥

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnaren och tack för utlottningen :)

    /F

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinnarna och fina vinster! Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Gratulerer til vinnerene:-)Alltid koselig å se innom bloggen din, ønsker deg en fin helg!
    Cathrine

    SvaraRadera
  7. Grattis till Pysseltanten som vann så fint pris.

    Tapeten som man kan se i bakgrunden är superfin!

    Linda :)

    SvaraRadera
  8. Hej Rebecca! Vad roligt att du vill vara med i min tävling! Ja, jag har gjort tavlorna själv.

    Ha en riktigt mysig lördag!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  9. Hejsan
    satt och sökte på stenar med text och hamnade hos dig :) Jättefin blogg du har och roligt då jag verkligen tycker om inspiration till hemdesign i olika former :-)
    Keep on blogging!!

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.