Sidor

onsdag 12 maj 2010

Ha en bra dag!


God Morgon!
Vilken härlig dag vi vaknade till, solen skiner och himlen är blå, detta måste bil en bra dag!
-
Igår va jag ledig och då passade jag på att putsa fönster och köpa lite sommarblommor till tvrummet, där inne har vi sex fönster och en altandörr så det är lite att putsa och framförallt svårt att få krukor och pynt att passa ihop. I dag är det dax att jobba igen, hoppas att vädret håller i sig, alltid roligare att jobba om det är fint väder.
-
Ha en toppen dag, kram Rebecca.

5 kommentarer:

  1. Sommarvärmen är här om några dagar, sägs det! Nu skiner solen iaf!
    :)

    SvaraRadera
  2. Lite fönsterputs, hi.. när du skriver det, kom jag på att JAG borde putsa fönstret nu. *ler*
    Väntar också på att sommaren ska komma!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt med både rena fönster o sol:)
    Jag är ledig 2 dagar nu men ska jobba helgen istället. Det lär bli ljuuuvligt väder!
    Ha det gott! Kram Cilla

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vilken härlig och lugn dag du verkar ha haft, trots fönsterputs.
    Ha det fortsatt bra du också.
    Kram/Helen

    SvaraRadera
  5. Bra att du njöt av det fina vädret igår, idag är det nog inte lika bra.. Vi ställde in stug-resan denna helgen också, om det inte vänder.
    Önskar dig en bra långhelg
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.