Sidor

lördag 5 juni 2010

Samlare







Hejsan!
Jag tror att jag har blivit en samlare av vita gjutjärnsljusstakar, jag har svårt att hålla mig i från dom. Så när jag beställde efter en mors dagspresent till min mamma från C´est la vie Home så fick det följa med några ljusstakar till mig, just nu flyttar jag runt dom i tvrummet, på kvällen står dom på brickbordet och på dagen på byrån, det är så att vara inredningstokig små barnsmamma, det blir mycket flyttande av saker.
I dag öppnar HemTgårn så jag tänkte åka dit en sväng och köpa en present, men jag får nog åka och hänga på dörren när hon öppnar kl 11 för jag börjar jobba kl 12.
Det ser ut att bli en fin dag i dag igen, härligt vi behöver mycket sol nu efter denna vintern.
-
Ha en bra helg, kram Rebecca.

7 kommentarer:

  1. Hej!
    Mycket vackert stilleben med så fina liljekonvaljer. Jag förstår att du inte kan låta bli dem. Ha en fin helg.
    Kram/Helen

    SvaraRadera
  2. Jättefina ljusstakar, den längst fram blev min favorit. Så roligt och åka till Hemtgårn, sak bli kul och se om du hittade något fint, en ljusstake kanske...
    Ha en bra nationaldag
    Kram till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Ja, det är verkligen på tiden att vi får lite sol och värme, vi ligger ju väldigt efter resten av Sverige.

    Vilka fina ljusstakar, du hittar ju alltid såå fina saker. Ska bli riktigt roligt att gå på inredningsshopping när vi kommer upp :)

    Själklart kan jag fixa det. Det är bara att skicka bilderna så ska jag göra några olika förslag till dig.
    Ha det så bra och sköt om er.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Förstår du är tokig i dom vackra. Snyggt att ha flera brevid varandra också :-). Mamma blev såklart glad även om hon alltid tjatar om att hon absolut inte vill ha något. Men jag tycker det är så kul att köpa så hon fick ett paket vare sig hon ville eller ej ;-). Hoppas att du har det bra! Må så gott!
    kram från mig/maria

    SvaraRadera
  5. En vacker samling må jag säga! Ljusstakar är ju något man kan ha hur mycket som helst av!
    Jag gillar att tända massor av ljus, masseffekt!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  6. Så vackert det blev med de vita ljusstakarna mot det vackra zinkbordet, var har du hittat det?
    Grattis också till vinsten hos Nordljus.

    ha bra vecka kram tessan

    SvaraRadera
  7. Jätte fina ljusstakar.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.