Sidor

måndag 21 mars 2011

Fruktfat



Hejsan!
Hoppas att veckan börjat bra, det har min! Dagen började med besök av vänner, fika, lek och nätshopping. Sen lite vila och när M kom hem åkte vi och planerade lite inför vår fjällresa som börjar närma sig. Full upp hela dagen och i morgon är det dax för jobb igen. 
När vi va i Karlstad förra veckan så gjorde jag ett besök på Noll54, det är obligatoriskt när jag är i Karlstad *ler*. Denna gången fick detta fat följa med hem, har sett det på nätet många gånger och tycker att det är kanon snyggt, och nu bor det hos oss, fatet får stå på skänken i köket så jag får njuta av det ett tag.
Ha det bäst, kram Rebecca.

6 kommentarer:

  1. Noll 54 är en fantastisk butik :)
    Fint fat du fick med dig hem.

    Skönt det låter med en fjällsemester,
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en skön semester!

    E-K/noll54/DOMMO

    SvaraRadera
  3. Även om jag tycker det ser mer ut som ett kakfat så var det jättefint med frukt på också! Fast lite smått opraktiskt ;) Våra frukter försöker iaf jämt rymma de rackarna :p

    När är det ni ska åka iväg på semester? Låter härligt!

    Ha en skön vecka.
    Kram Veronica

    SvaraRadera
  4. Oh vilket fint fat, härligt vackert med fin (och god) frukt på :)
    Noll 54 är en underbar affär.
    Ha en underbar tisdag.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  5. Jättefint fat..de förstår jag att du ville ha..:)

    Ha en fin kväll
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Fatet var jättefint, vad härligt det låter med semester i fjällen! ha det gott! Kram J

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.