Sidor

tisdag 12 april 2011

Tema: Påskpyssel



Hejsan!
Veckans tema hos Fabriken är Påskpyssel, på skåpet i matsalen har vi påskris med ägg som jag gjorde förra året. Jag köpte vita ägg på Panduro som jag limmade fast bilder på och sen limmade jag en vit spets runt bilden. Jag gjorde även Påskägg som man kan fylla med godis på samma vis, men runt dem snurrade jag tråd och hade påskfjädrar på.
I år har det inte blivit så mycket Påskpysslande, när vi får lite tid över gäller det att måla Påskebreven som barnen ska skicka på Påskafton.
 Ha en fin dag, kram Rebecca.

7 kommentarer:

  1. Så himlans fina ägg=) kram

    SvaraRadera
  2. Bara så socker söta ägg.Önskar dej en fin dag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Jätte fint, å precis lagomt mycket påsk :-) Kram Therese - Sockenvägens Söta

    SvaraRadera
  4. Hej
    Jättefina små ägg du har gjort.
    Ramen som står på skänken med dina goa killar i var superfin.
    Ha en fin dag.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  5. Så söta ägg du gjort. :)
    Här blir det nog bara vårblommor i år..
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Jättefiint:)))

    Ha en skön dag
    Kraam på dig
    Susanne

    SvaraRadera
  7. Underbara ägg...superbra påskpyssel-tips!
    Ha en fortsatt skön tisdag.
    Kramen.

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.