Sidor

söndag 25 september 2011

Tema: Höstens moodboard









Hejsan!
Nu har fabriken dragit i gång igen, det har blivit lite nya "regler" bla. att det bara är ett tisdagstema i månaden. Denna månad är temat 
Höstens moodboard, jag har tyvärr ingen moodboard jag tycker om att spara mina tidningar i ett skåp och vill helst inte riva ut allt fint som finns i dom. Så min Höstens moodbord får bli en bloggmoodboard, bilderna är tagna i vårt kök och dom är höst för mig, ved, elda i vedspisen, levande ljus i massor, äpplen, svamp egenplockad såklart!, kuddar och plädar.
Hoppas att ni alla har haft en bra helg, vi har haft en riktig kalas helg med mycket tårta och lite röd vin *ler*.
Kram Rebecca.

4 kommentarer:

  1. Jättefina höstbilder från erat fina kök:)
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Så många fina höstbilder du bjuder på. Bilderna är verkligen inspirerade, tack.
    Ha en fin kväll.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Det där var en riktigt fin moodbard.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Vilka super fina bilder, fast de är de ju alltid. Hoppas allt är bra med er. Kram

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.