Sidor

lördag 14 april 2012

LÖRDAG




Hejsan!
Ja, då var det helg igen. Veckorna bara springer iväg, denna veckan har jag inte jobbat många timmar. Härligt att vara hemma med barnen och ha lite påsklov, vi har inte gjort så mycket nyttigt, mest varit hemma och tagit det lugnt. Jag har grävt färdigt min nya perennrabatt, och börjat fylla den med ny jord men det kommer behövas många säckar för jag har grävt bort ca 15 skottkärror jord. Ska köpa hem mer jord och så är det bara att vänta på perennerna som jag beställt efter på nätet, dom kommer så fort det är dax att plantera ut dom.
I dag har jag och barnen varit ute och ätit lunch med min mamma, kul att ses när vi är lediga också. Eftersom att vi jobbar i hop så ses vi ju nästan varje dag på jobbet, men tyvärr blir det inte så ofta när vi är lediga, men i dag blev det lite shopping och lunch ute, det va Mysigt!
Ha en bra helg, kram Rebecca.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.