Sidor

tisdag 21 augusti 2012

Sommarfika




Hejsan!
I dag har E gått sin första dag på förskolan, och han var jätte nöjd över dagen. Hoppas att han fortsätter att tycka lika mycket om skolan i fortsättningen. Det som var roligast med hela dagen var att åka skolbuss, och det va nog det jag har funderat mest över. Som den hönsmamma som jag är så åkte jag efter skolbussen i morse bara för att se så han kom fram som han skulle, pratade lite med fröken och åkte sen hem igen...
ja, jag förstår nog inte att han börjar bli stor.
Förra veckan när jag hade semester så bakade jag lite bullar, sen hade vi sommarfika på trappan. Den vita kannan och den rosa formen har jag beställt från Leila Lindholms webshopp.
I morgon ska jag börja jobba igen efter 11 dagar ledigt, det känns tungt men jag hade iallafall tur med vädret *ler*.
Ha det bra, kram Rebecca.

2 kommentarer:

  1. Fösta dagen i skolan det är något man sällan glömmer bort :) spännande värre.

    Blir så glad av att klicka in på din blogg med vackra bilder och trevliga ord.

    Kram Veronica

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.