Sidor

tisdag 6 november 2012

ljusbricka




Hejsan!
Nu när hösten är här tycker jag om att ha ljusbrickor på borden, jag tänder ljus varje kväll nu när det redan börjar mörkna kl 17. Just nu ser brickan på köksbordet ut såhär,  jag flyttar ofta runt på våra saker, det är ett smart och billigt sätt att förnya här hemma. Jag köper gärna hem blommor, liljan på brickan var i en färdig bukett som jag köpte på coop, men jag tycker att den gör sig lika bra eller kanske till ochmed bättre själv i en liten vas.
Nu är det snart dax att hoppa i säng, men jag tror att jag ska värma mig lite glögg först.
Ha det bra, kram Rebecca.


1 kommentar:

  1. Vilken otroligt fin ljusbricka du fixat,jag har fått tag på en gammal bricka som jag ska göra iordning sen...Tycker att det är sååå fint när man blandar sådär som du gjort...;)))

    Ha en härlig Onsdag nu..
    KRAAAM!!

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.