Sidor

lördag 2 juli 2011

Hjärtliga Rum & iPhone







Hejsan!
I dag har det regnat hela dagen och det ser ut som att det ska hålla i sig, typiskt när jag har semester, men det finns ju så mycket annat att göra än att ligga i solen och må gott, Shoppa till exempel. Vi började dagen med att åka till "staden" för att inhandla ny telefon, det va dax för en ny nu min började bli gammal. Det blev en iPhone4, så kul att ha ny telefon men gud så svårt! men jag lär mig nog bara jag får ge det lite tid. 
Senare på eftermiddagen så åkte jag ner till samhället för att köpa en liten present, och då åkte jag så klart till  
Hjärtliga Rum, när jag va där passade jag på att ta lite kort med min nya telefon *ler*. Korten blir ju såklart inte lika fina som med min "stora" kamera men jag vill så gärna visa er denna fina butik som min väninna Helena driver med sin vän/kollega Maria. Dom vill absolut inte vara med själva på bild, men jag tyckte att ni skulle få se så snygga dom är. 
Butiken ligger mitt i mot Coop i Charlottenberg om ni har vägarna förbi så titta in där.
Ha det bäst, kram Rebecca. 

1 kommentar:

  1. Gomorron
    Tack för tipset, ofta är jag bara i stora köpcentrat och sen en tur in i Norge. Ska ta en sväng in i Ch-berg nästa gång.
    Ha en fin helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.