Sidor

måndag 24 september 2012

Försenat Tema: Höst plantering

vit solhatt, "alba"


Kål i kruka

Röd solhatt


Anemone "pretty Lady Diana"
Hejsan!
Tänk vad sen jag är förra veckans fabrikstema idag.... Jag har inte planterat så mycket än inför hösten, bara en kruka med en kål och bollkryss. Jag ska nog   köpa lite ljung idag och plantera i blommlådorna.
Det finns ju som tur är lite blommor som blommar i rabatten, mest solhattar och några anemoner som jag har planterat i höst.
Ha en bra dag, kram Rebecca.


1 kommentar:

  1. härliga höst bilder. Ja nu är verkligen hösten här. Jag körde mina pelargoner till föräldrarnas källare i helgen, ville hinna innan frosten och det gjorde jag.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.