Sidor

torsdag 13 september 2012

Tema: Hall



 
Hejsan!
Veckans tema i Inspirationsfabriken är hall, vi har en ganska stor hall men  alldeles för lite förvaring. Har funderat på olika lösningar och kommit fram till att det bästa ändå blir att köpa garderobsinredning och sätta upp ett draperi. Även om jag varit emot draperi då jag hellre vill ha skjuvdörrar.... men ibland får man ändra sig. Skulle också vilja byta ut den lilla gamla byrån mot en ny större byrå med mycket förvaring.
I morgon är det veckans sista arbetsdag sen är jag ledig i tre dagar, det ska bli skönt. Har fått ett paket med vårlökar med posten, så ett av helgens projekt blir att plantera ut dom i trädgården.
Ha det bra, kram Rebecca.

2 kommentarer:

  1. Mysigt med panelen i hallen!
    Vi har också problem med just förvaringen hemma hos oss. Men nu har jag köpt ett stort skåp, som bara ska hinnas målas ett par gånger att ha stående i hallen med massa korgar och förvaring för tre små Kids!
    Ha en fin fredag Kära du!
    Kram elle

    SvaraRadera
  2. There's SHOCKING news in the sports betting world.

    It has been said that every bettor needs to see this,

    Watch this or stop betting on sports...

    Sports Cash System - Sports Betting Robot

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.