Sidor

onsdag 9 december 2009






Hejsan!
Hoppas att ni har det bra där ute och att ni inte stressar för mycket inför jul.
Jag börjar bli färdig med julklapparna nu, har bara några kvar. Vi har inte köpt något till E och A än, tycker att det är svårt man vill ju köpa något riktigt bra, både roligt och nyttigt, är det någon som har något bra förslag på julklappar till en 1 åring och en snart 4 åring?
A fyller 1 nästa vecka så vi måste köpa något till födelsedagen också.
Den fina madonnan har jag köpt på Nordljus, den står i vårt matsalsrum, vi har ju fått plats med vårt matsalsbord nu när utbygget är klart och tvsoffan har flyttat in där, jag ska ta lite kort där inne bara solen kommer fram någon gång det blir så mörka kort annars.
Ha det bra, kram Rebecca.

5 kommentarer:

  1. NU vet vi vad alla bloggare gör nästa dag solen lyser, tar foto!! Hoppas man är ledig den dan, jag tror jag blir tokig på mina kassa bilder. Dina är ju ljusa och fina som du har idag. Jättefin madonna du köpt. Och det är svårt och hitta på presenter, sonen här är ju stor då är det mycket lättare. Igår bröt han nyckelbenet på Hockeyträningen, så nu får han ta det lugnt.
    Hoppas du hittar kuliga bra presenter.
    Må så gott vännen
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker madonna! Det finns så mycket fint hos Nordljus.
    Jaa du presenterna till så riktigt små är svårt tycker jag, har inget bra tips just nu.
    Lycka till!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  3. Åh så fin madonna har ingen själv men tomten kanske kommer med en. Ha en mysig helg.
    Kram Theres

    SvaraRadera
  4. Hejsan Becca!!
    Jättevacker madonna ju!!
    Har inte köpt en endaste klapp än!!
    känner paniken så smått!!
    Min lile fyller ju 1 snart med..tiden går fort!! Men bra leksaker tycker jag är bra...Brios klossar , bilar tågbana...mm
    (till tjejer är et ju alltid lättare..finns ju så mycet kul i dockväg o annat sött både till 1 åringra men spec till 4 åringar.)
    Men spel o pussel är väl bra till 4 åringar!!Lego , duplo, playmobil.
    tycker det är värre ju älre de blir!!;//
    men jag har lite ideer..får se vart det tar vägen!!

    Kramis

    SvaraRadera
  5. Hejsan
    Fyraåringen kan du ta med på en leksaksaffär så kommer du snabbt att vet vad den gillar.
    Ettåringen är det svårare med, kanske storlego.
    Viken vacker madonna du har köpt, jättesnygg.
    Ha det bra.
    Kram Zara

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.