Sidor

måndag 21 december 2009

Julservis



Hejsan!
Nu va det meningen att jag skulle börja städa, men jag va bara tvungen att titta in på bloggen lite och då kom jag på att jag fotat lite julsaker här hemma och det är ju bäst att passa på att visa dom nu innan julafton.
Detta är mina jultallrikar, dom kommer ifrån Magnor glasverk och dom är jätte söta tycker jag, kanske lite onödigt med en servis som man bara använder några gånger om året men dom är så söta så jag kunde inte låta bli, brukar köpa några varje år.
Nej, nu ska jag börja städa, så jag hinner innan det är dax för årets julkortspromenad.
Ha en bra kväll, kram Rebecca.

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Har nu kollat på alla dina fina "juliga" bilder.
    Massor med vackert.
    Själv ska jag ta itu med pepparkakshusbygge i kväll.
    Ligger lite efter med mina bestyr eftersom jag har legat på Thailands stränder i 2 veckor....hur skönt som helst.
    Ha en fin Julhelg!
    Kramar//Carina

    SvaraRadera
  2. Jättefina!! jag har Dsneys jultallrikar..mysigt såå att få duka med till jul!
    Ha en rktigt GOD JUL hela familjen!!
    ~~♥ Kram Millan ♥~~

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.