Sidor

söndag 3 oktober 2010

Nästan Rea




Hejsan!
Tänkte bara titta in och önska er en mysig Söndagskväll och så ska jag visa er min nya lampskärm som jag köpte på Noll54. Nästan rea skrev jag i förra inlägget, på Noll54 har dom bonuskort när man handlar för 250kr så får man en stämpel och när man har 10st så får man 200kr i rabatt. Och när jag hade köpt min nya kruka och skyllt så hade jag 10 stämplar på mitt kort så då fick jag 200kr i rabatt på min lampskärm, det kallar jag rea *ler*. Jag har länge tittat på dom lampskärmarna, tycker att dom är så fina så nu när det va "rea" så passade jag på. Jag tänkte att ha den i nya sovrummet när det är klart men den passar ju också jätte bra här i tvrummet, så vi får se vart den hamnar.

Ha en mysig kväll och en bra start på nya veckan,
Kram Rebecca. 

2 kommentarer:

  1. Ja den skärmen är verkligen fin, lampfoten också! Det gör sig verkligen bra där så jag förstår att det blir svårt att välja vart du ska ha den!
    Kram, Marita

    SvaraRadera
  2. Den var riktigt fin,härligt med nästan rea...:)..Man blir så glad då...Ha en riktigt mysig dag...Kram/Annelie

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.