Sidor

fredag 1 oktober 2010

Ny tapet



Hejsan!
Det blev visst en lite bloggpaus för mig, tiden har sprungit iväg och jag hinner inte med. Denna veckan har jag och M varit i Skövde i två dagar på konvent med jobbet och det va både roligt och intressant. Och så har jag också hunnit med en shoppingtur till Karlstad med trav, jag hittade lite fint på Noll54 som jag ska visa er, eller jag hittade så mycket fint men tyvärr så fick inte allt följa med hem *ler*. 
I dag kommer bilderna från vårt senaste projekt här hemma, på övervåningen i utbygget så ska jag och M få ett sovrum. Det har tagit ett tag men nu är det inte mycket kvar att göra, golvet ska läggas klart och så ska det behandlas sen ska lister upp och elen ska kopplas sen är det bara inredningen kvar. Jag har tänkt att vi (läs M) ska bygga två skåp av gamla fönster och så önskar jag mig en ny säng, nya sängkläder och nya fina kuddar. Och om jag får drömma lite så önskar jag mig en skön fåtölj och en ny tv så jag kan smita här upp och se på tv när M bokat tvn nere för hockey, ja drömma får man ju....

Ha en bra dag, kram Rebecca.


2 kommentarer:

  1. Åh va spännande,ska bli roligt att följa.Å det är väl klart att du ska ha en egen myshörna där,lägg in stora flörten bara..hahah..Önskar dig en härlig dag...Kramizar/Annelie

    SvaraRadera
  2. Kommer och bli ett jättefint sovrum, tapeten var så fin med blommorna. Ska bli roligt och se vad du föll för på Noll54, vet att det finns otroligt mycket fint.
    Fredagskram
    AnnaMaria

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.