Sidor

tisdag 5 oktober 2010

Tema Höstdekoration






Hejsan!
Veckans tema hos InspirationsFabriken är Höstdekoration, jag brukar inte pynta så mycket till hösten men det blir mycket lyktor och ljusbrickor här hemma och så brukar jag köpa hem lite mini pumpor. Min mamma har varit på höstmarknad och hade köpt med sig några pumpor till mig, så fina!
Jag har dekorerat mina ljusbrickor med dom, jag tycker speciellt mycket om denna vita. Jag brukar blanda olika ljuslyktor och blommor på mina ljusbrickor, just denna bricka har jag haft ett tag, den är ganska stor och rymmer många olika lyktor och dekoration. Jag tänder ljus varje kväll, tycker att det blir så mysigt att krypa mer i soffan då. 
I dag är det dax att jobba igen efter helgen, jag jobbar bara tre dagar denna veckan och sen är det helg igen, tänk vad veckorna går fort, snart är det ju jul!

 Ha en bra dag, kram Rebecca.
 

19 kommentarer:

  1. Så mycket vackert det står där på ditt fat!!
    Ha en fin dag!
    Kram malin

    SvaraRadera
  2. Jättefint och samla allt på en bricka, mysigt och sitta i soffan och se ljusen. Har sett att det börjat komma minipumpor, dom är jättesöta.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Åh så fint du gjort,det är ju så himla mysigt den här årstiden...:))..Ha en riktigt bra dag...Kram/Annelie

    SvaraRadera
  4. Vad fint du har gjort på ljusbrickan, stämningsfullt.

    Ha en skön tisdag.//Lissen

    SvaraRadera
  5. Det ser jättemysigt ut. Kul idé med pumpan!

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  6. Vad fint du har gjort på din bricka.Bara så mysigt.Önskar dej en skön tisdag Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  7. Jättefint! Jag har gjort en liknande dekoration hemma hos mig. Tycker det blir så fint att samla ljus och annat pynt på en bricka!

    Ha en fin dag! :-)

    SvaraRadera
  8. Så fint du pyntat på din bricka. Ljus är ett måste om kvällarna nu.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  9. Vita pumpor är så fina...
    jag har åxå på min trapp.
    Fina bilder...
    Kram

    SvaraRadera
  10. Så fint det är, härliga dämpade färger som inger lugn :)

    SvaraRadera
  11. Gillar ljusbrickan jättemycket! Allt ser så stämningsfullt ut... Kram Johanna

    SvaraRadera
  12. Så jättefint du har gjort vännen! Må så gott kram Maria

    SvaraRadera
  13. Åååh vilket fint hem ni har!!!
    Jag har tassat runt och kikat lite här nu :)

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  14. Tjusigt, så söt liten pumpa;o)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  15. Väldigt fina dekorationer...pumpor är fint
    Kram

    SvaraRadera
  16. Godmorgon
    Hoppas du har det bra i regnet, fast lite mysigt om det bara blir någon dag. Golvrenoveringen går bra, blev inte riktigt så vitt som jag hade tänk. Det funkade inte så på parkett, men det blir en väldig skillnad mot den gulnade fula parketten vi hade. Idag sitter jag fast i en del av huset för dom lackar, får hoppa ut genom ett fönster om jag vill ut...fniss. Är ju ledig idag.
    Och jag kom ihåg och ta en före-bild, ska visa sen.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  17. Vilket underbart höstfat!
    Önskar dig en trevlig helg!
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  18. Hihi ja visst är det skoj och de är sååå himla lättsamma och trevliga så det tycker jag verkligen att du ska hoppa på, det är ju en kul grej! KRAM Petra

    SvaraRadera
  19. Det där var riktigt fint! ha det så bra.

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.