Sidor

lördag 6 november 2010

Kökslampa



Hejsan!
Äntligen så har jag hittat en kökslampa som jag gillar och tycker passar bra i vår mat del i köket. Jag har lånat och köpt några lampor med dom har jag lämnat tillbaka då jag inte tyckte att dom passade när dom kom på plats, men så hittade jag denna på Mios hemsida och jag föll direkt, nu hänger den här i köket och passar så bra in här hos oss.  
Just nu håller jag på att städar och pysslar för fullt vi får nämligen stor främmande på måndag.
Ha en bra helg alla vänner, kram Rebecca.

8 kommentarer:

  1. Den lampan var jättesnygg...:) Ha en mysig kväll..Kram/Annelie

    SvaraRadera
  2. Åh, vad fin lampan är :) Den blev ju verkligen kanon. Var den dyr?
    Jag kan berätta efter måndag om vad min grej är, men vad är det för främmande som kommer till dig på mån?
    Nyfiken ju :)
    Ha en trevlig helg :)
    Massa kram

    SvaraRadera
  3. DEN lampan passade in hos dig :-)
    Lycka till på måndag!!!

    SvaraRadera
  4. Ofta är det bra och vänta tills man hittar just den där lampan man vill ha. Det blev jättefint, superfint val.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Roligt att du är med i utlottningen, dina 2 lotter ligger i lådan.
    Håller tummarna för dig
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Jag älskar ditt kök! Jag älskar ditt kök! Har jag sagt det förut eller?? ;)

    Jag var på Ikea idag och tittade lite på köken och tänkte på ditt, för det är ju så jag vill ha det :) Kanske får det agera inspiration i framtiden....

    Ha en härlig vecka nu!
    Kram Veronica

    SvaraRadera
  7. PS: Lampan var jättefin! Vad skönt att du äntligen hittat "den"! gardinen är jättesöt med :)

    SvaraRadera
  8. Hej vännen åhh vad jag gillar din fina lampa, helt i min smak:) Må så gott i veckan kram från Maria

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.