Sidor

söndag 22 januari 2012





Hejsan!
I köket vid matbordet har vi just nu en svart skoltavla, det blir en fin kontrast till allt det vita och ljusa här hemma. Jag har börjat att gilla att ta in lite mer mörka detaljer till allt det ljusa, det ljusa är en perfekt bas och färgerna går ju lätt att byta ut. Förra julen så skrev jag ett recept på saffrasbröd på tavlan med en vit tavelpenna men när julen var slut så gick inte att bort, så om jag vill ha tavlan framme hela året så måste jag nog köpa lite färg och måla om den, det blev aldrig av förra året, tur att jag får en ny chans i år *ler*.
Ha en bra kväll, kram Rebecca.

2 kommentarer:

  1. Saffransbröd är ju gott, men såklart det blir roligt och byta text. Och det är fint med lite mörka detaljer.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket. Åh vad roligt, då har jag en till present att se framemot :) ja jag kunde inte låta bli och som du sa den blir ju inte förstörd utan man kommer ha den länge. Hoppas allt är bra med er och att helgen varit bra. Kram

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.