Sidor

tisdag 31 januari 2012

Tema: Glas i inredningen





Hejsan!
Nu är det dax för Fabriken igen, det är ju bara nya teman en gång i månaden nu förtiden och denna månad är det Glas i inredningen. Vi har glass här hemma nästan överallt, det är skåp av gamla fönster, ljusstakar, lampor, vaser, flaskor, skålar ja det finns glas nästan överallt, både gammalt och nytt. Jag bestämde mig för att visa er dekorationen på matsalsbordet jag tyckte att den visade gamska bra hur vi har det här hemma, vi blandar nytt med gamalt, design med bruks föremål och så lite natur.
Jag tänkte innan helgen att jag skulle köpa mig en blombukett men jag kom aldrig iväg till blomaffären så då tog jag in en kvist av syrenhäcken, jag älskar blommor men en kvist är vacker den också!
Titta gärna ni på fabriken och inspireras av alla duktiga bloggare som finns där,
Ha en bra dag, kram Rebecca.


5 kommentarer:

  1. Ja, glas är vackert! När solens strålar eller strålar från levande ljus blänker i glaset är det så fint. Dessutom är det levande med grenar och kvistar från naturen.
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Jag tokgillar stora glasburkar :) fint!

    Kram Tina

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Så läckra bilder!
    Så inspirerande.

    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Vilken superfin glasburk! Gillar! :)

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.