Sidor

söndag 8 januari 2012

Innan julen dansar ut....



Hejsan!
Innan julen dansa ut här på bloggen tänkte jag bara visa er lite bilder som jag tog innan jul i vårt "nya" tvrum. Någon vecka före jul så installerade vi en ny kamin här inne och då bytte vi även plats med matsalsbord och soffor. Så nu sitter vi här inne och eldar om kvällarna när vi myser vid tvn.
Julen har redan dansat ut här hemma hos oss så detta blir det sista juliga inlägget för denna gång. Tänk att man (iallafall jag) längtar så länge efter att få börja att pynta till advent och så är det så skönt att plocka bort allt direkt efter nyår, det är bara lite mörkt här hemma och jag känner att vi skulle behöva massor av ny belysning.
I morgon börjar vardagen igen, jag tycker om vardagen men visst är det härligt att vara långledig och bara vara hemma och inte göra någonting.
Arbetsveckan börjar som vanligt för mig med en ledig dag,
Ha en bra vecka, kram Rebecca. 

4 kommentarer:

  1. Jag är oxå sån som längtar som attans att pynta till advent,men har lessnat efter nyår,så nu är det sååå skönt att nästan allt är veck...;)))
    Å visst är det väl mysigt när man kan göra en brasa,den värmer ju så skönt...Ha en riktigt bra dag nu....KRAAAAAM!!!

    SvaraRadera
  2. Visst är det skönt när man får rensa bort julen, det är ju ganska intensivt under hela december månad så det är gott med lite ljus och lite vårlängtan när man kommer in i januari.
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Ja visst är det så..älskar verkligen adventtiden men sen är det såååå skönt att plocka bort och göra ljust & vårfint!!!

    Ha en fin kväll
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Hej Rebecca! Jeg er tilbake på nett!
    Ta gjerne turen inn til meg og bli med på giveaway, hvis du vil:-)
    Klem fra meg

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.