Sidor

måndag 13 februari 2012

Vår känslor





Hejsan!
Efter en helg med dop, kalas och jobb så känns det skönt att bara vara hemma idag och ta det lugnt. Det är verkligen härligt att vara ledig på måndagar, helgen blir så lång.
Jag vet egentligen inte om jag är tidig men jag har fått vårkänslor och tagit fram  mina pelargoner från vintervilan, jag har för andra året i rad lyckats vinterförvarat några pelargoner, några har fått vila i en kall garderob och några har fått stå i fönster på övervåningen. Jag läste på nätet att man skulle klippa ner och vattna dom och sen efter några veckor byta till ny jord. Jag sparade skotten som jag klippte bort och planterade dom direkt i lerkrukor. Plantorna får stå uppe i badrumsfönstret, så nu gäller det bara att jag kommer ihåg att vattna.
Ha en bra vecka, kram Rebecca.

1 kommentar:

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.