Sidor

måndag 6 februari 2012

Mingelmat




Hejsan!
Tänkte börja veckan med ett boktips, jag har köpt en ny kokbok, Mingelmat av systrarna Eisenmans. Jag har två bakböcker av systrarna sen innan, jag brukar falla för bakböcker, det är nog för att jag älskar sötsaker... Boken är verkligen fin och allt ser jätte gott ut, jag blir super sugen på att bjuda på fest *ler*. Vi har ingen bra bokhandel här nära oss, så jag brukar alltid beställa mina böcker på nätet, jätte smidigt tycker jag och oftast så skickar dom böcker utan frakt.
Hoppas att ni får en bra början på veckan, kram Rebecca.

4 kommentarer:

  1. Tror det är ett bra val du gjort, jag har stått och bläddrat i boken flera gånger men inte kommit till skott att köpa den. Har en bok av dem tidigare och den är jag förtjust i.
    Ha en fin dag!
    Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken härlig bok du har hittat.Tror att det finns mycket smått och gott i den.Fin bild.Ha en skön måndag.kram Rita ♥

      Radera
  2. Härlig bok....underbara recept.
    Vart har du turen att handla o du får fri frakt?? ar jag nog aldrig lyckats med :)

    SvaraRadera
  3. Det är alltid så bra med lite boktips! Väldigt härliga tulpaner förresten :) Hoppas allt är bra med dig och familjen. Kram Veronica

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.