Sidor

lördag 25 februari 2012

Helg




Hejsan!
Veckorna går så fort och nu är det helg igen, härligt! I dag ska jag jobba men sen är jag ledig två dagar. A har haft feber i veckan så han har varit hemma från dagis, men nu är han pigg igen, vi har ändå hunnit med massa saker denna veckan, läkar besök, hockey med mat i färjestad med en säljare, min bror har hjälpt oss att måla om lagret på jobbet och i går kväll så skruvade M ihop skivorna till vitrinskåpet som vi ska ha i matsalsrummet.
Om vi hinner handla hem lite färg i dag så ska jag börja måla skåpet, då kanske det snart är på plats... längtar!
Bildena idag är tagna i köket, jag har tagit bort hyllorna över skänken och så har jag hittat en gammal ram som ska få lite färg, jag funderar även på om jag ska sätta i en skiva i ramen som jag målar med skolkrits färg.
Ha en bra helg, kram Rebecca.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.