Sidor

måndag 19 mars 2012

Lediga dagar




Hejsan!
Så härligt det är att vara ledig från jobbet och bara vara hemma. Jag ha varit ledig i helgen och så är jag ju som alltid ledig på Måndagar också, tycker så mycket om att vara hemma med familjen och plocka och pyssla, det är till och med roligt att vara hemma och städa nu när det är vår. I morgon ska jag till stora staden på möte hela dagen så i dag ska jag bara vara med barnen och mysa.
Jag gillar verkligen denna krukan speciellt med penser på våren, jag har dom på altanen. Jag har tänkt vänta några veckor till innan jag planterar vår blommor ute, jag vill ju inte hålla på att bära in dom på natten.
Ha en bra dag, kram Rebecca.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.