Sidor

torsdag 1 mars 2012

15 år tillsammans




Hejsan!
I dag är det 15 år sedan jag träffade M, det va på ett uteställe i stan, jag va bara 16 år och fick egentligen inte komma in, men jag och två av mina väninnor kom oss in ändå, och där inne träffade jag mannen i mitt liv. Vem kunde tro då att vi 15 år senare skulle ha två underbara grabbar, bo i Ms mammas barndomshem och driva företag ihop. När vi hade träffats brukade min farmor fråga mig om vi fortfarande va lika kära i varandra, och jag brukar alltid svar att JA det är vi.... och det är vi fortfarande *ler*.
I dag har vi en underbar vårdag här hos oss, solen skiner och man får vårkänslor, nu börjar jag verkligen drömma om att börja arbeta i trädgården och att se om perennerna som jag planterade i fjol har överlevt vintern och kommer upp i år. Jag har också bestämt mig för att skaffa några pallkragar, och så lite grönsaker i sommar. Men först måste jag städa bort allt granris som jag pyntade med till advent, det får nog bli ett projekt på söndag när jag är ledig.
Ha en bra dag, kram Rebecca.
 
 

3 kommentarer:

  1. Grattis till fina 15 år :)
    Visst är det underbart när värmen o solen kommer :))
    Ha en underbar dag.
    Kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Grattis så här i efterskott till era 15 år tillsammans,hääääärligt...;)))
    Önskar er en riktigt mysig lördag..

    KRAAAAM!!!

    SvaraRadera
  3. Grattis på er dag i efterskott :)hoppas allt är bra med er. kramis

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.