Sidor

onsdag 20 maj 2009

När man har små barn i huset kan nätterna bli lite hur som helst, i natt har vi haft en bra natt med mycket sömn men det är lika jobbigt att gå upp ur sängen när E vaknar klockan sju och vill leka ändå,behöver nog MÅNGA nätters sömn för att vakna pigg.
I dag kommer en av Es bästa kompisar så det blir våffelkalas här i huset idag!

Här kommer lite bilder från badrummet, vi har inte fått upp tak och dörr lister inne på badrummet än, men när dom sitter uppe blir det mer badrumsbilder, det är nog som många säger att om man inte sätter upp listerna med en gång så kommer dom aldrig upp!
jo våra SKA upp, men det blir nog inte idag =).




Ha en bra dag, kram Rebecca.

6 kommentarer:

  1. Åhh så vackert i badrummet! Väldigt fin sten bakom det ljuvliga badkaret! Ett sånt badkar står på min önskelista!
    Mina "små" är 8 och 9 nu och jag minns hur trött jag var förr men snart blir det längre nätter för er. Min lilla vaknade 4.30 tills hon var 2 år, glad och leksugen. Du kan ju tänka dej att man slocknade på golvet i lekrummet:-)
    Ha en skön helg!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart badrum ,badkar och kran så vacker.
    Hoppas du får en skön helg!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Superfint. Jag längtar till allt vårt är färdigt. Börjar bli trött på att vara så sliten hela tiden MEN ska inte klaga alltför mkt. Jag får sova på nätterna i alla fall ;-)
    Ha en bra helg!
    kram från mig
    /maria

    SvaraRadera
  4. Jätte vackert badrum! Det tar på krafterna att ha småbarn och renovera hus, phu! Jag brukar säga att huset blir nog färdigrenoverat då det är dags för barnen att ta över gården... Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Detta blir tredje kommentaren jag försöker posta nu, phu för tekniken! Ditt hem verkar så fint! Ska kika mer! Kram Petra

    SvaraRadera
  6. Snyggt badrum!!! Vilket badkar!! Ett sånt skulle jag vilja ha :)

    Ibland kan det allt va lite folkvandring i huset på nätterna när man har barn. Hua..
    Kram Maria

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.