Sidor

onsdag 9 september 2009

Utlottning!















Hejsan,

Nu är det dax för min första utlottning, eftersom jag har vunnit två tävlingar/utlottningar själv så vet jag ju vad glad man blir när man vinner så nu vill jag göra någon annan glad.

Jag har tänkt att lotta ut en jätte söt krok och en fin kökshandduk från miljögården, som jag köpt på noll54.


Lämna en kommentar på detta inlägget och du får en lott,

om du inte har en egen blogg kom ihåg att skriv din mail adress så jag hittar dig.

Om du länkar får du två lotter.

Utlottningen pågår tills den 1 oktober.


Hoppas att ni vill vara med i min utlottning,
Ha en bra dag, kram Rebecca.

104 kommentarer:

  1. Jaa det är klart att jag är med! Jättesöt krok o handduk! Har faktiskt shoppat över nätet av Noll54- hon är såå go!
    O jag vill ju gärna dubbla mina chanser så länk blir det!!!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  2. Vad kul med en utlottning, Så fina saker mmm... klart jag är med :) Självklart länkar jag oxå.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Hei Hei :)

    Gøy med konkurranser... Jeg blir gjerne med og tar 2 lodd hos deg... :)

    Ha en fin dag videre...!!!

    Klemmer fra Malin Virginia

    SvaraRadera
  4. vad kul är jättegärna med.

    SvaraRadera
  5. HEJTJOLAHOPP!!
    Så kul!!! Jag är gärna med!!!!
    Årerkommer o länkasr..ska fram på stan nu!!!
    ~~Kramelikram ☻ Millan~~

    SvaraRadera
  6. Hej! Såklart vill jag vara med, länkar från min blogg! Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Hei!
    Er gjerne med med på konkurransen. 1 lodd på meg.
    Hilsen
    mary.johannesen.@hjemme.no

    SvaraRadera
  8. Om vi vill! Vilken jättefin krok och handduk. Jag gör en länk också såklart. Håller båda tummarna håårt...
    Goa kramen till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  9. jag är gärna med i tävlingen.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  10. Hej! Hittade hit via en annan blogg. Och vad mycket fint du har här.
    Jag vill också vara med i tävlingen och jag länkar med bild på min blogg.
    Kramis Birgitta

    SvaraRadera
  11. Jag vill vara med i tävlingen, länkar på min blogg.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Hej Becca!
    Vad roligt att du har en utlottning, klart jag vill vara med.
    Vilket snyggt kök ni har & där är den där fina tapeten igen. Vad heter den??
    Länkar också.
    Ha det gott.
    /Kram,
    Marie

    SvaraRadera
  13. Alltid spennende med konkurranse, finner mange fine blogger også. Ha en fin dag, jeg linker .

    SvaraRadera
  14. Klart man vill vara med i din fina tävling.
    Länkar självklart från min blogg.
    Kram

    SvaraRadera
  15. Hallojsan....=))
    Självklart vill jag va med...=)
    Länkar oxå från min blogg...
    Nu ska jag kika runt lite hos dej...=))
    Alltid kul när man hittar nya bloggisar...=))
    Kraamizar Git

    SvaraRadera
  16. Hej!Jag vill också vara med i tävlingen och jag länkar med bild på min blogg. Mvh Titti

    SvaraRadera
  17. Hei::)
    Jeg vil gjerne være med i trekkningen om den fine premien:)
    har ingen bøogg selv, men håper likevell jeg blir den heldige;)
    Klem Rachel:)

    SvaraRadera
  18. Helt underbara vinster, jag kan inte låta bli att inte vara med i utlottningen, jag hoppas så att jag vinner.
    jag länkar.
    ha det gott

    SvaraRadera
  19. Hej och vilka fina vinster! Klart jag vill vara med och jag länkar också! Kram Maria

    SvaraRadera
  20. Jag är gärna med i din fina tävling! Länkar från min blogg vad klart. =0)
    Ha en skön helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  21. Åååå så nydelige premier.
    Jeg vil gjerne være med å konkurrere og snapper til meg 2 lodd ;o)
    Har linket til deg på min blogg.

    Ble sittende og titte i bloggen din lenge, den er inspirerende og fin.
    Ha en videre flott kveld.

    Klem Jeanette

    SvaraRadera
  22. Så fint! Jag vill jättegärna vara med och tävla :)

    Kram Elin!

    SvaraRadera
  23. Så mysig och pysslig du är! Vad kul med en utlottning, priserna såg ju jättefina ut.

    Tack söta du för fina orden om mitt föräldrahem! Det är en plats som betyder mycket för mig, ligger bara ett par 100 meter från havet och lummig, härlig tomt och ett hus härligt hus med öppet till nock på övervåningen. Det hade passat med din typ utav inredning!!! Älskar hur ni inreder ert hus :) Sluta inte blogga! ;)
    Kram Veronica

    SvaraRadera
  24. Hej Rebecca!

    Klart att jag vill vara med i din fina utlottning. Länkar förstås! Önskar di en härlig helg!

    Kram Anna-Lena ♥

    SvaraRadera
  25. Hejsan!

    Jag vill gärna vara med i din utlottning! Jag länkar i min blogg!

    Ha det bra!

    Lena

    SvaraRadera
  26. Sååå fina vinster du lottar ut.Är gärna med och tävlar och hoppas på tur...Javisst blir man glad om nåt oväntat dimper ner i brevlådan.
    Ha en bra helg!
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Hejsan Rebecca.
    Vilka fina vinster du tänker lotta ut. Vi vill gärna vara med och tävla. Vi tar en lott tillsammans vi....
    Hoppas allt är bra med dej och de dina...verkar så...
    Kramar till dej från oss!
    Christin och Rebecca.

    SvaraRadera
  28. Hei! Jeg blir gjerne med på tevlingen.
    Morro å titte innom deg.Linda :))

    SvaraRadera
  29. Hej!
    Vilka fina priser du har.
    Jag är jättegärna med i din tävling och jag länkar!
    Ha en trevlig helg!
    Kram Mari

    SvaraRadera
  30. Hej vännen!
    Klart jag vill vara med i din tävling ;-)
    Kram
    ulrikagramen@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Vill gärna vara med i din utlottning! Jag länkar också.
    Hoppas på tur för vinsterna är ju jätte fina.
    Kramiz! Märta

    SvaraRadera
  32. Hej Jag vill gärna vara med i din utlottning om de fina priserna.
    gunbritt.johnsson@spray.se

    SvaraRadera
  33. Ja, visst vill jag vara med. Så söta saker du lottar ut!!Jag länkar förstås på min blogg-högerspalten.Nu håller jag tummarna :-)
    Ha en fortsatt trevlig helg!
    /Kram Karin

    SvaraRadera
  34. Jeg vil gjerne være med og linker med til:-)

    SvaraRadera
  35. Nå ligger linken til konkurransen din på bloggen min..:-)

    SvaraRadera
  36. Hej!
    Va mysig blogg du har. Själv klart vilj ja va med och tävla om den fina presenten.
    Det blir min första tävling. har ochså skrivit om dig och länkat om din blogg på min blogg.
    Ha det så bra.
    Mvh Mia Maräng

    SvaraRadera
  37. Hej! Vill gärna vara med och vinna i din tävling. kroken är ju bedårande söt.

    kram tessan

    SvaraRadera
  38. Hej på dig! Jag vill jättegärna vara med och tävla. Den där kroken är så underbart fin och jag köpte mig faktiskt en när jag var på Inredningscompaniet i Karlstad, och när jag kom hem så undrade jag lite besviket varför jag inte köpte två?!?!.......
    Nu kanske jag har lite tur :-)
    Jag länkar så klart!
    Ha en fin vecka!
    Mia

    SvaraRadera
  39. Hej,
    hoppas på tur med två lotter. Länkar från blogg Betongkrukan.
    Hälsningar Monica

    SvaraRadera
  40. Jag är med och tävlar, jag har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/september/vinn-krok-och-handduk.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  41. Jag vill gärna vara med och tävla om de fina priserna!

    anonitota@comhem.se

    SvaraRadera
  42. Vill gärna vara med och tävla och länkar självklart för dubbla chanser
    http://familjengranberg.blogg.se
    Hoppas nu på lite tur=)
    Linda

    SvaraRadera
  43. Hej Rebecca!

    Jag vill gärna vara med och tävla! Skulle passa perfekt i badrummet *ler*.

    Kramar
    Karin

    SvaraRadera
  44. Jag vill hjärtans gärna vara med och tävla!

    Kram Annica.

    SvaraRadera
  45. är gärna med och tävlar :)

    mvh johanna
    tuggummitatuering@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Åh så fina priser! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

    Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/september/vinn-en-krok-och-en-kokshandduk.html#comment

    Och här är min adress: Jesssica.blogg@hotmail.com

    Ha det så bra!
    /Jessica

    SvaraRadera
  47. Jag vill vara med i din tävling
    Min mailadress gunnel9@gmail.com
    Vackra bilder!
    http://bezzy-betsysblogg.blogspot.com/

    SvaraRadera
  48. vilka fina. självklart deltar jag. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/september/krok-handduk.html

    SvaraRadera
  49. Jag vill vara med och tävla :)
    Nåt fint ska man väl ändå kunna få in i denna pluttiga lägenhet ;)

    Kram Åsa
    (smilla_86@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Jag vill gärna vara med! Länk: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/september/krok-och-handduk.html

    Hopaps på tur!

    Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  51. Jag vill absolut vara med. ^^

    Har länkat här:
    http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/september/tavling-krok-kokshandduk.html

    Hoppas jag har turen med mig! ♥
    creyla@live.se

    SvaraRadera
  52. hejsan. jättesöta grejer. vill gärna vara med oc tävla om dem. :)
    martina_holst@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Klart att jag vill testa om jag har tummis med fru Fortuna...och självklart länkar jag.
    /Lotta

    SvaraRadera
  54. det var verkligen supertjusigt. det vill jag verkligen vinna =)

    Linapersson@msn.com

    SvaraRadera
  55. Hej Becca!
    Jag vill också så klart vara med i din utlottning!!
    Ha det bra. Kramar från svägerska:)
    andre-ny@telia.com

    SvaraRadera
  56. Ja, jeg vil være med:) Nydelig blogg du har!

    SvaraRadera
  57. Hej, Becca!

    Vilken fin krok och handduk! Vill gärna pröva min lycka. Är blogglös så jag tar en lott.

    Ha det bäst!

    Mvh Renate
    wretefelt@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. http://nellym.blogg.se/tavlingar/2009/september/vinn-detta-1.html är länken :)
    gud vad vackert! hoppas jag vinner :)
    kram

    (www.nellym.blogg.se)

    SvaraRadera
  59. Hej! Oh, vad roligt med en tävling och fina saker att vinna också! Har länkat från min blogg livethoslind.blogspot.com.

    Lycka till med din fina blogg!

    Caroline

    SvaraRadera
  60. Hejsan!
    Vill jättegärna vara med i utlottningen av den fina kroken och handduken! Hoppas jag har turen på min sida nu! :)
    Länkar givetvis!

    SvaraRadera
  61. Så skoj med en liten utlottning. Jag har skrivit om den här: http://sammanfaller.blogspot.com/2009/09/en-annan-typ-av-tavling.html

    SvaraRadera
  62. Hei!
    Jeg vil gjærne være med i lotteriet ditt, og linker selvfølgelig også til Lotteriet på min egen blogg.
    Ta en titt om du vil :)

    Hilsen fra Kjersti

    SvaraRadera
  63. Jaha då får du ytterligare en som vill vara med i din utlottning.
    Handduken ser så fin ut.
    Jag länkar, sen sparar jag också din vackra blogg i min lista.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  64. Hej!

    Jag är gärna med och tävlar. :)
    Fixar en länk också!

    SvaraRadera
  65. Oj, vad många som redan har anmält sig. Inte konstigt i och för sig, för priserna är jättefina. Även jag vill vara med och länkar i min tävlingsblogg:

    http://evamar.blogg.se/2009/september/krok-handduk-1-oktober.html

    SvaraRadera
  66. räkna me mig, verkligen fin tävling

    SvaraRadera
  67. jag har ingen blogg, hoppas jag kan vara med ändå..

    mejl: alex_aaa1212@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. jag vill vara med och tävla :)

    SvaraRadera
  69. Jättefina priser, hoppas dom hamnar hos mig, då skulle jag bli glad!!! = )

    SvaraRadera
  70. Shit vad fina! Jag vill gärna vinna :) Hehe.
    Jag länkade: http://beccashus.blogspot.com/2009/09/utlottning.html.

    Hoppas på tur nu!
    turkost@gmail.com.

    SvaraRadera
  71. Hej hej!!

    Vill gärna vara med och tävla om dessa fina vinster!!
    Skulle sitta så fint i mitt badrum!!
    Länkar så klart!!

    Igen så tycker jag du har så fint!!

    Ha det gott, kram.

    SvaraRadera
  72. Hej!
    Jag blir gärna med i din fina utlottning!
    Har tyvärr ingen blogg.
    Have a nice day! :)
    Nina C.
    nina.c.hall@gmail.com

    SvaraRadera
  73. Hej!

    Jättetrevlig blogg. Vill hemst gärna vara med i utlottningen. Har ingen blogg.

    Hälsningar!

    gunnelcarlsson48@hotmail.com

    SvaraRadera
  74. Hej där, vad vacker både krok och handuk är... vill gärna vara med har länkat till din sida. Nu hoppas jag på turen kram Jeanette

    SvaraRadera
  75. Hej.

    Vill gärna vara med och tävla onm dina vackra priser.
    HAr länkat från min blogg.

    KRam Emma

    SvaraRadera
  76. Ja konkurranser er såå spennende!
    Jeg vil gjerne være med på din,
    med 2 lodd takk :)
    Ha en fin kveld <3 Klem/kram fra Anneli

    SvaraRadera
  77. gud vad fint! jag vill vara med :)

    mvh frida

    SvaraRadera
  78. Så fin blogg du har! Jeg er gjerne med i trekning :)

    SvaraRadera
  79. Jeg vil gjerne være med i konkurransen!

    SvaraRadera
  80. Vilken trevlig blogg du har! Kul att hitta hit.

    Jag är såklart gärna med och tävlar. Länkar till dig hos mig också.

    Ha en trevlig helg!
    Emma.

    SvaraRadera
  81. Jag vill vara med i din tävling och länkar från min blogg. Hoppas på tur att vinna fina vinster.

    SvaraRadera
  82. jag vill vara med =)

    (leifsdotter_marie@hotmail.com)

    SvaraRadera
  83. Jeg vil gjerne være med i konkurransen din:) Linker også. Kjempefin blogg og nydelig hus :)

    SvaraRadera
  84. Jag vill också vara med i din fina utlottning!
    Länkar i högerspalten på min blogg!

    Mvh Anna

    SvaraRadera
  85. Vill abslout var med & tävla. Länkar via min blogg!
    Kram,
    Petra

    SvaraRadera
  86. Ettersom deltakerfristen ikke er gått ut ennå,så deltar jeg gjerne i din koselige tävling. Bloggen din er kjempefin og jeg kommer nok på beslk igjenom ikke så lenge :-)

    SvaraRadera
  87. wow! Thats beautiful! I hoe that I can enter the giveaway, I'd love to win this towel.
    Greetings from Estonia
    egateris at gmail dot com

    SvaraRadera
  88. Hej Hej ! klart jag vill tävla med sånna söta priser =)

    SvaraRadera
  89. Vilken tur du påminde om tävlingen, höll på att glömma bort den.
    Dessa skulle passa perfekt i mitt kök och jag vill jättegärna vinna så därför länkar jag även på min blogg.

    SvaraRadera
  90. Oj, så söta saker..
    Jag vill också vara med!
    Jag har ingen blogg men jag håller tummarna för att det är min lott som dras.

    Mvh
    millasv

    milla_s74@hotmail.com

    PS. Du verkar ha en fin blogg.. har just i hittat hit.. :) Ska kika runt lite nu.

    SvaraRadera
  91. Hei, jeg vil gjerne være med, Tar 2 lodd.

    Ha en fin kveld.

    SvaraRadera
  92. Jag vill gärna vara med och tävla! Lägger en länk till höger i min blogg.

    SvaraRadera
  93. Hejsan!

    Underbara saker vill jag vinna!
    Hade jag en blogg så skulle jag länka men nu nöjer jag mig med att berätta för alla mina vänner om din supermysiga sida.

    Mvh Mika

    (mikaela_olovson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  94. Åå så nydelig premie. :) Jeg vil gjerne delta.

    Og en vakker blogg har du.
    Klemmer Maria fra Idekroken

    SvaraRadera
  95. Hejsan!

    Jag vill gärna vara med i utlottningen, om jag ännu hinner!?
    Har i alla fall länkat till utlottningen med en bild i högra sidospalten på min blogg. Låter länken ligga uppe tills utlottningen avslutas.

    Häls. F

    SvaraRadera
  96. Härlig blogg du har.
    Jag deltar i tävlingen om den fin fina vinsten
    Så klart.
    Hälsar
    Lena
    lena.idbrant@telia.com

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.