Sidor

onsdag 2 september 2009

Kök

























Hejsan!
Hoppas att ni inte tycker att det börjar bli lång tråkigt när jag bara skriver och visar bilder från vårt kök, men detta är det näst sista köks inlägget på en stund (tror jag i allafall).
Vi har ett kök från Ikea, jag är jätte nöjd än så länge, vi har ritat och planerat allt själva med hjälp av Ikeas dataprogram det är jätte kul att prov bygga kök där, så prova!
Vår tapet heter Rut och kommer från Sambergs.
Vår dator står där på köksbänken nästan jämt praktiskt för det är ju i köket som vi är mest.
Jag har min nya favorit bok på köksbänken så jag lätt kan ta den och njuta lite, och så är det ju fin att ha framme.
I nästa inlägg ska jag visa er vart vi sitter och äter,
Ha det så bra, kram Rebecca.




12 kommentarer:

  1. Ja, jag säger det igen.. vilket underbart stort kök du har. Det är så fint.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Nää..vad fint! Nu byter vi! Bums!;-) Kramis

    SvaraRadera
  3. Inte kan man tröttna på erat vackra kök! Gärna mer bilder. Förstår att ni är nöjda!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  4. Förstår att du älskar ditt kök, det är så underbart.Jag kan gärna se mer bilder.
    Ha en bra torsdag!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Klart att du ska visa bilder från ditt kök, det är ju så fint och jag vill då i allafall se alla vinklar och vrår.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Jösses vilket kök, det blir finare och finare bilder. Så vitt och ljust, och många fina detaljer. Ska bli kul och se matplatsen.
    Goa kramen till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Superfint- vi har också Ståt från Ikea- älskar deras vitrin..har också sådär som du, två på varandra =)
    Jättefin blogg!
    Ha en skön kväll /S

    SvaraRadera
  8. Så fint du har i ditt kök

    SvaraRadera
  9. Hej! Du har det verkligen så fint hemma i ditt kök! Det är helt i min smak! Kram från Maria

    SvaraRadera
  10. Jag tänkte fota köket i helgen o lägga ut!
    ;)

    SvaraRadera
  11. Hallå i höstrusket!!
    Men hjälp....såååå vackert!!! Vilke kök,,tror nog jag flyttar in till dig!!;)


    Trevlig Helg!!
    ~~Höstkramar ♥ Mamma Millan~~

    SvaraRadera
  12. Bara så du vet: Du KAN INTE visa för mycket bilder från ert kök :) Älskar det! Ser mysigt ut att sitta där med datorn också, själv sitter jag oftast i soffan med min (också bärbar) trots att jag har ett bra skrivbord ;)

    Kram Veronica

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.