Sidor

torsdag 17 december 2009

Julängel








Hejsan,
Hoppas att ni har det bra, här hemma hos oss är det fullt upp, A fyller 1 år i morgon och igår hade vi barnkalas och i morgon kommer släkten.
Om en vecka i dag så är det julafton, så imorgon efter kalaset så är det julplanering som gäller här, nästan alla julklappar är inhandlade men det är ju mycket mer som ska handlas och pysslas med, men det gör inget att det är mycket just nu, för jag älskar julen, och njuter av att pyssla här hemma, i år blir det mycket vitt, silver, zink, gran men bara lite rött.
Tyvärr hinner jag inte blogga så mycket som jag vill, jag tittar runt på lediga stunder men hinner inte skriva så många kommentarer, men jag får ta igen det senare.
Vi har fått snö här och kanon väder, hoppas att det håller i sig.
Ha det bra, kram Rebecca.

3 kommentarer:

  1. Det var söta änglar, och jättefina klockor i fattigmanssilver. Förstår att ni har fullt upp när det är födelsedag också. Här fattas bara maten och gran nu. Åker upp till min mamma på lördag, då blir det årets garnjakt.
    Ha det gott
    Julkram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Mysiga änglar och och klockor du pyntat med. Lyckliga du som nästan är helt klar. Jag har bara börjat.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! Förstår att det är fullt upp hos dig med både kalas och jul! Jättesöta änglar! Kramar från Maria

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.