Sidor

tisdag 3 augusti 2010

Lånad




Hejsan!
När jag va på HemTgårn i lördags fick jag låna med mig en lampa hem, jag har länge tittat efter en ny lampa att hänga över vårt köksbord men har inte riktigt hittat någon, jag har sett många i olika nätbutiker men har aldrig bestämt mig för en, jag tycker att det är lite svårt att se om det blir bra när man bara ser en liten bild. Men så såg jag denna hos Maria jag har inte tänkt mig en svart lampa utan en vit eller kanske i zink, men snälla Maria lånade ut lampan så jag fick prova, när den kom upp tänkte jag Nej! jag vill ha en vit men nu tycker jag att den är super snygg och kan inte bestämma mig, jag har till på lördag på mig att bestämma mig, Vad tycker du? Ska den få hänga kvar eller ska jag leta efter en vit, den är ganska dyr så jag vill vara helt nöjd om jag köper den.
-På min födelsedag så fick jag ett olivträd, mitt första så jag vet inte riktigt hur jag ska ta hand om det så har du några bra tips så blir jag jätte glad.
-
Nu ska jag ta hand om mina gäster, Ha det bra, Kram Rebecca.

4 kommentarer:

  1. Jag tycker lampan var skitsnygg.Jag skulle köpa den .helt klart.Låt ditt olivträd stå ute ett tag till vattna 1ggr i veckan duscha bladen ibland.Mitt trivs kanon,.Ha en skön dag kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Lampan är supersnygg!! Om du ska ha svart eller vit vete sjutton....hmmm, du ska nog behålla den svarta! Vitt är fint, men en så snygg lampa tycker jag gott kan får "sticka ut" lite!
    Har absolut ingen aning om hur man sköter ett olivträd så där kan jag inte hjälpa dig alls.
    kram, Marita

    SvaraRadera
  3. Lampan är jättefin, synd att du inte hade en vit och prova med också. Är himla svårt och veta, men fin är den. Du får gå på magkänsla...
    Jättefint olivträd, jag har avlivat två så råd från mig är nog lika med noll...fniss
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Efter några frukostar vid köksbordet gillar jag verkligen lampan. Jag tror inte att det kommer att bli några problem att den är svart för ska den inte sticka ut för mycket så kom vi ju fram till att den passar utmärkt bara det finns lite mörkare detaljer i rummet.
    Men som du sa att det ska ju kännas 100% eftersom den är så pass dyr. Hoppas du kommer fram till ett bra beslut.
    Massa Kram Emelie

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.