Sidor

måndag 5 september 2011

A L T A N





Hejsan!
I går kväll hade jag några väninnor här på "klädparty", vi satt ute på altanen, man får passa på för snart går det nog inte att vara där ute. Altanen är inte riktigt färdig men det går bra att vara där ute. Jag har satt upp två hyllor bredvid bänken, jag hade tänkt mig djupare hyllor men när konsolerna som jag beställt på nätet kom va dom mindre än jag hade tänkt mig, typiskt mig att inte mäta innan jag beställer saker, så nu får inte allt plats som jag hade tänkt men det blev rätt bra ändå.
I dag regnar det här hos oss, det känns som att det regnar varje dag nu men i dag regnar det extra mycket, så då passar vi på att ha en slappar dag, i morgon är det dax att jobba igen, jag har ju varit hemma i nästan två veckor men nu känner jag mig piggare, och det ska bli kul att komma i väg och jobba igen. 
Ha en bra dag, kram Rebecca. 

4 kommentarer:

  1. Åhh så fint ni har det:) Det gör ni rätt i att vara där såå mycket det bara går nu..passa på att njuut:)

    Ha en toppenkväll
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Härlig veranda, o tänk va lite färg kan göra!

    Klem Anna

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att höra att du mår bättre! Hoppas det är bra med resten av familjen också!

    Blir inte M galen på dig när du är där och inreder innan han byggt klart? :)
    Men ser ju ut till att bli jättefint!

    Kram

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.