Sidor

måndag 12 mars 2012

Årets första




Hejsan!
I dag har jag köpt årets första blommor till altanen, vi har verkligen haft härligt vårväder i dag, härligt att få vara ledig en sådan dag. Jag och grabbarna började vår dag med en liten shoppingrunda, blommor till altanen och så har vi varit och beställt nya glasögon till E. Vi tog med oss lunch hem som vi åt ute på altanen och sen städade vi undan lite vintersaker och planterade ut blommor.  Detta är ju vår första vår med nya altanen och jag njuter verkligen av att ha den, altanen är ju inte riktigt färdig det saknas trapp, dörrarna ska justeras, det saknas lite panel och lister och sen ska ALLT målas ett varv till med vit färg.... men det går alldeles utmärkt att njuta av den ändå.
Ha det bra, kram Rebecca.


1 kommentar:

  1. Det tycker jag att du gör rätt i; njuter! Man behöver ju inte se det som ej är klart, utan ibland får man välja att se det som ÄR klart! å vad härligt med första våren i uterummet :) Det var mig en söt grupp du har gjort, smart med äggen. Nu blev jag lite sugen på att fixa nåt till påsk... men jag orkar inte så mkt nu, höggravid och hemma med busig 1,5-åring. Man får vara glad om disken blir diskad! ;)

    Ha det gott i vårsolen!
    Kram Veronica

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.