Sidor

tisdag 14 augusti 2012

Blommor...

Röd solhatt

Sockerärt

RabattRos

Blommande Häck

Rödblandig Alunrot

Malva

Hejsan!
Denna veckan har jag semester, så härligt att bara vara hemma och inte göra något.... mitt projekt just nu är att klippa syrenhäcken. På ena sidan av huset har den inte varit klippt på väldigt länge, så varje gren som jag tar ner är som ett litet träd. Jag håller också på att gräva och lägga grus i grusgången och runt huset. Vi har haft en hög med grus vid infarten till huset, där har jag planerat att anlägga en ny rabatt *ler* så allt grus måste grävas bort.
Jag har varit ute och fotat lite blommor i trädgården med min nya kameralins, den röda solhatten är en favorit just nu.
Ha det bra, kram Rebecca.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.