Sidor

lördag 16 mars 2013

Helg




 
Hejsan!
Härligt att det är helg igen, synd bara att solen inte visar sig idag. Igår drack jag mitt kaffe i solväggen och i dag kom det snö.... man vet ju att det alltid kommer lite snö innan det blir vår på riktigt men man blir alltid lika besviken.
Vi har en ny tavla i tvrummet, jag klickade hem bilden från blackbaloon. Och när det kom blev jag helt överaskad över vad stor den va, typiskt mig att inte kolla och mäta det jag köper på nätet. Nu tycker jag att den är helt perfekt i storleken *ler*. Ramen köpte M med hem från galerix, precis en sån som jag vill ha.
Ha en bra helg, kram Rebecca.
 

1 kommentar:

  1. Underbara bilder.Snygg tavla .Ha en härlig kväll.Kram Rita ♥

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.