Sidor

torsdag 23 december 2010

Dan före dan...




Lycktorna och struten är mitt senaste fynd från HemTgårn. Dom fina urnorna kommer från underbara Dommo by Gawor.
Hejsan!
Tänk att det redan är dan före dan, och i morgon kommer äntligen tomten som E har väntat så länge på, och jag tror att han varit snäll för jag har fått meddelande av tomten att han ska få det han precis det han önskar sig *ler*. 
I dag är jag och små grabbarna hemma och myser, vi har klätt granen och så går vi runt och myser med lite julgodis i väntan på att M ska komma hem från jobbet. 
I kväll kommer några av våra närmaste vänner, vi har en tradition sen många år tillbaka att vi ses på kvällen den 23, vi myser och ser på uppesittarkväll. Men nu när vi har små barn så ska vi ses tidigare så det inte blir så sent för barnen vi vill ju att dom ska vara pigga i morgon. 
Ha en mysig dag och kväll, jag tittar in i morgon och önskar alla en God Jul, 
kram Rebecca.


3 kommentarer:

  1. Lyckost som bor så nära HemTgårn, har hört att det var jättemysigt där i iår.
    Önskar dig en riktigt GOD JUL
    Kram goa bloggvän
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Jag önskar er en riktigt härlig julhelg. Kram!

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.