Sidor

tisdag 24 april 2012

Ny bakat




Hejsan!
Det va så länge sedan jag bakade vetebullar sist, men nu har jag köpt en ny assistent så nu kommer det förhoppningsvis att bli oftare. För visst är det härligt när det finns några påsar hembakta bullar i frysen, då har man ju alltid något att bjuda på när det är dax för fika. Bullarna bakade jag förra veckan, jag har också provat att baka matbröd i den nya maskinen. Och det märktes att det inte händer så ofta här hemma för brödet blev borta direkt. Ska försöka hinna med att baka mer matbröd till helgen, för matbröd vill man ju också gärna ha i frysen *ler*.
Ha en bra dag, kram Rebecca.

3 kommentarer:

  1. Åh så gott med nybakat!
    Underbara bilder! :)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Så som du bakar förstår jag att du måste köpa en större ;) en annan får ju bara önska, men när de är degbakning här hemma överlämnar jag det till D. så på så sätt kan man ju säga att jag har en jag med :) hoppas allt är bra med er. Kram

    SvaraRadera
  3. Jag har tyvärr flyttat min blogg.
    Hoppas att du kan följa med.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.