Sidor

söndag 15 april 2012

Små krukor



Hejsan!
I veckans avsnitt av TrädgårdsOnsdag så gjorde Pernilla små krukor att så i av toalettpappersrullar som hon snyggade till med lite papper. Jag va ju bara tvungen att testa, så idag har jag och barnen sått lite smörgåskrasse i pyntade toalettpappersrullar. Om dom håller sig snygga även efter en tids vattnade så ska jag absolut göra fler och även så lite sommarblommor i rullar. Jag använde vanligt inslagspapper från Panduro, och så har vi märkt rullarna så barnen lätt kan se vilken som är just deras. I krukan bakom har jag sått lite basilika.
Nu ska jag sätta igång med söndagsmiddagen så den är färdig när M kommer hem från jobbet.
 Ha en bra kväll, Kram Rebecca.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.