Sidor

måndag 28 maj 2012

Pavlova



Hejsan!
I går på morsdag så bjöd vi hem min mamma, mina bröder och min svägerska på middag. Det blev grillat och till efterrätt Pavlova, Mmmm just detta receptet med passionscurd är min favorit just nu, både söt och syrlig.
Av mina små hjärtan fick jag choklad, en trädgårdstidning och blomlådor som M har varit duktig och snickrat. Jag hoppas att dom kommer upp i kväll.
Tyvärr så skadade jag foten när jag och barnen skulle handla blommor och jord igår så jag får ta det lite lugnt och det är inte lätt när det finns såå mycket roligt att göra ute i trädgården just nu.
Ha en bra kväll, kram Rebecca.

1 kommentar:

  1. Den såg riktigt god ut,Pavlova har jag aldrig smakat bara hört talas om..;)))
    Å va typiskt att du skadat dig nu när det är roligt pyssel ute,hoppas att det går över snabbt..;)))

    KRAAAAM på dig vännen å ha en bra dag!!

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.