Sidor

söndag 8 augusti 2010

Dukning




Hejsan!
Så här såg det ut hos oss i fredagskväll, vi fick besök av ett par vänner och vi åt grillmat. Eftersom vi inte har någon uteplats under tak än, så fick jag duka i matsalsrummet. Jag gillar att sitta här inne på kvällen när solen skiner in genom fönstret. Tyvärr så sitter vi inte här så ofta men jag har en dröm om att när barnen blir större ta bort bordet i köket och alltid sitta här när vi äter mat.
Blommorna på bordet kommer ifrån en bukett som jag fick när jag fyllde år, jag brukar alltid plocka bort dom dåliga blommorna och så får jag en "ny" bukett som står i några dagar till.

Jag bestämde mig för att lämna tillbaka lampan som jag lånade på HemTgårn, så nu letar jag vidare efter en ny lampa över köksbordet. Egentligen borde det inte vara så svårt att hitta en snygg lampa men jag har nog svårt att bestämma mig.
-
Ha det bra, kram Rebecca.

5 kommentarer:

  1. Vem vill inte sätta sig till bords, vid den vackra dukningen... Jätte fint.
    Kramar Pia

    SvaraRadera
  2. Så vackert du har dukat! En ren fröjd för ögat! Vi sitter ofta i matsalen och äter, det är så rofyllt att sitta där!
    Kram, Marita

    SvaraRadera
  3. Så vackert du dukat! Blir så mycket lugnare ätmiljö i matsal än i köket.
    Och det är underbart med plats i köket och nu, äntligen ska jag få mig en köksö.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Jättefin dukning, gillar dina överdrag till stolarna också.
    Lycka till med lamp-letandet
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Vilken fin dukning och vilka fina bilder :)
    Alltid lika duktig :)

    Det var nog lika bra att det inte blev lampan när du inte kände dig 100 på den, men jag lovar att den rätta kommer att komma :)
    Massa kram

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.