Sidor

onsdag 18 augusti 2010

Scarf




Hejsan!
När vi va i Göteborg i helgen så köpte jag en ny scarf, jag gillar att ha scarf och denna fastnade jag för direkt så den fick följa med hem. Just nu lägger jag mest pengar på saker till huset, jag älskar att köpa inredning men det är kul att köpa nya saker till sig själv också.
Denna veckan har vi börjat att skola in A på dagis, han tycker att det är jätte kul alla "nya" saker och kompisar, och så är ju alla som jobbar där jätte söta. I morgon är det dax att äta frukost på dagis för första gången *ler*.
-
Ha det bra, kram Rebecca.

5 kommentarer:

  1. Åh, vilken härlig scarf :)
    Hoppas allt är bra med er. Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken superfin scarf!!! Underbara färger och mönstret är hur fint som helst! Vart kan jag få tag på en sån?
    kram, Marita

    SvaraRadera
  3. Jättefin sjal, jag gillar både mönster och färger.
    Den kommer du använda mycket.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Kjempe fine skjerf:-) De kommer nok godt med utover den kalde høsten. Ha en fin torsdag!
    Lykkelille

    SvaraRadera
  5. I morse hade vi bara 13 grader och regn så nu är det nog dags för en scarf. Snygg och fina färger!

    Hälsningar Agneta

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.