Sidor

tisdag 24 augusti 2010

Välkommen Höst!






Hejsan!
Nu känns det som att hösten är här, igår hade vi 5 grader på morgonen. Jag gillar hösten då får man tända ljus krypa upp i soffan och titta på tvn en stund, jag gillar också den härliga luften som kommer på hösten.
För ett tag sen hade jag turen att vinna en bloggtävling hos Nordljus, jag vann ett jätte fint kuddfodral, just nu ligger det i köket och väntar på att få flytta in i vårt sovrum. M har idag gjort färdigt taket och i morgon ska han fortsätta med väggarna. Å vad jag längtar tills det börjar bli färdigt för att inredas, jag har massor av idéer.
-
Ha det bra och njut av mysiga höstkvällar, kram Rebecca

4 kommentarer:

  1. Vilka fina och härliga bilder..:)..Jag gillar oxå hösten,mörkt murrigt och mysigt,man kan släppa allt man läre göra ute på sommarn..Skönt!!!Ha en bra dag...Kram/Annelie

    SvaraRadera
  2. Grattis, vilket fint kuddfodral du vann. Snyggt med rutorna, är ju lite höstfärger. 5 grader var inte mycket, riktigt så svalt har vi inte haft här än.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt med hösten och myset! Jättefint kuddfodral! Må så gott vännen kram Maria

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga bilder!! Du har så fint hemma hos dig! Håller med, hösten är underbar då man kan tända massor av levande ljus, sno in sig i en skön filt i soffan och njuta av ett gott varmt the...
    kram, Marita

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.