Sidor

måndag 16 augusti 2010

En present





Hejsan!
Denna fina spegel fick jag av min syster och hennes D på min födelsedag, visst är den fin!
När dom köpte den va den gammal och brun så dom har målat den själva, precis så där lagom sliten. I väntan på att vårt sovrum ska bli klart står den i matsalsrummet så alla som kommer får se min nya spegel *ler*.
I helgen har vi varit med vänner i Göteborg, varit på Liseberg, shoppat lite och ätit gott. Vi hade det jätte mysigt och dom fyra små pojkarna har varit jätte snälla, fast alla stora som små va trötta och slitna innan vi kom hem.
-
Ha det bra, kram Rebecca.

7 kommentarer:

  1. Det var verkligen en fin present! Gulliga de är som har målat den också!! Jag har en sådan spegel, den är dock vit. Kan inte bestämma mig för om jag ska måla den eller inte...har ärvt den från farmor som som i sin tur ärvt den av sin mamma....Den skulle göra sig mycket bättre i vitt...
    kram, Marita

    SvaraRadera
  2. Vilken jättefin present, och att dom målat och gjort den precis som du vill ha den. Såna överraskningar blir man glad för.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Vilken gullig syster du har, extra kul att få något som är lite lagom ompysslat...
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Godmorgon.
    Roligt att du gillade ljusstaken, den har jag köpt hos Ofelias hus. Och det finns kvar. Den är ännu finare i verkligheten. Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen snabbsy gardiner, sen väntar jobbet.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Tack! Vad roligt att du tyckte om den.
    Allid kul när man lyckas pricka rätt :)

    Åh, vad skoj att ni också fick besöka Liseberg :) När vi var där vann D. 3kg Ahlgrens bilar.

    Tack för att vi fick komma. Vi hade det verkligen toppen och det är alltid så kul när vi ses.
    Hoppas det är bra med er också. Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken fin present du har fått och tanken bakom jobbet de lagt ner är ju så gulligt.
    Kram/Helen

    SvaraRadera
  7. Vilken bra syster! å vilken fin present =) Ännu roligare att de har målat den själva, underbart! Hoppas inskolningen på dagis har gått bra, tänk att om nåt drygt år står jag också inför det... märklig känsla när ens bebis inte ens kommit ut än ;)

    Hoppas ni har det fint och njuter av sista augustiveckorna!
    Kram Veronica

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.