Sidor

måndag 2 augusti 2010

Ny kamera





Hejsan!
Vilken rolig helg jag har haft! i fredagskväll kom det familj och släkt hit för att fira min födelsedag och på lördagskväll så kom mina vänner hit och vi fortsatte firandet långt ut på natten.
Jag har fått så mycket fina saker, min familj hade lagt ihop och jag fick en ny kamera, jag önskade mig pengar till en kamera men jag trodde aldrig att jag skulle få en, så nu i helgen har mina gäster blivit väl fotade.
Jag fick också massor av fina blommor, presentkort på spa, vinprovning, fina glas, en tavla, en gammal duk, ett gammalt överkast, en jätte fin spegel som min syster målat så fint och mycket annat fint.
Idag är det det dax att jobba igen jag har varit ledig i fyra dagar men jag skulle gärna vara hemma några dagar till tur att jag har en ganska lugn arbetsvecka framför mig.
-
Ha en bra dag, kram Rebecca.

1 kommentar:

  1. Vilka underbara presenter du har fått!! Vilka vackra bilder du har tagit! Men det har du ju gjort hela tiden... Grattis igen på födelsedagen! Det låter som du har blivit rejält uppvaktad vännen!
    kramar, Marita

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.