Sidor

lördag 2 januari 2010

Barnkalas!




Hejsan!
I dag ska vi ha barnkalas, E fyller 4 år i början på nästa vecka så i dag kommer det tio barn med föräldrar hit på barnkalas, om vädret håller i sig så ska vi vara ute och grilla korv och sen blir det glass, saft och kaffe inne.
Igår bakade jag och E muffins, barnen brukar gilla dom. Jag bakar vanliga muffins och så har jag florsocker med karamellfärg och nonstop på.
Nej! nu måste jag nog sätta fart om jag ska hinna med allt innan alla kommer,
Ha en bra dag, kram Rebecca.

9 kommentarer:

  1. Är säker på att du har fullt upp nu, det var många gäster. Vet en som är lite trött till kvällen... Ni har tur med vädret, fint och grilla idag. Har sett så fina eldkorgar på flera bloggar, en sån står på önskelistan här. Så häftiga muffins, kommer bli succé.
    Önskar god fortsättning på året
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. hej rebecca..

    vad roligt auu du hittade in till mig så att jag kunde hitta dig..:)

    jo min lilla vera fyller ett i slutet på januari...o vilket tips om muffinsen..sådana med rödt/rosa får det absolut bli till kalaset!!

    lycka till med erat kalasande!!

    varma kramar elin

    SvaraRadera
  3. De ser ju verkligen smaskiga ut!

    Du visar mycket fint på din blogg, inspiration för mig!

    God fortsättning på ett nytt spännande år!

    Kram kram!

    SvaraRadera
  4. garttis tilll lilla E!!!
    Hoppas julen vart sagolik!! GOTT NYTT 2010!!
    Kram Millan

    SvaraRadera
  5. Vilka söta muffins!!! Ha det så jättemysigt på kalaset och hoppas det inte är för kallt för att vara ute. Grattis till 4-åringen också! Kram från Maria

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Vad kul att du skrivit hos mig trots att jag inte varit ute på flera månader. Har varit så mkt annat och lite för lite lust att blogga ett tag men ska försöka att ändra på det :-). Du har legat i med dina fina inlägg och jag ska sätta mig och läsa igenom dom bums. Måste ju kolla hur utbygget gått och vad annat kul som ni har hittat på. Hoppas att julen har varit bra och att ni får ett gott nytt år! Hoppas också barnkalaset blir toppen :-)!
    Kram från mig
    /maria

    SvaraRadera
  7. Härliga muffins som säkert redan är slut..
    Gott nytt år
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Hej Rebecca!

    Vilka underbara muffins, de måste få en strykande åtgång på kalaset! 20 minus är allt lite för kallt. vi hade 14 idag och så blåste det lite, fy det var inte mysigt alls. Vi grillade korven ute med smet in på verandan och satt och myste istället. Eldkorgen lyste så trevligt även inifrån:)

    Ha det så bra!

    Kram/Karin

    SvaraRadera
  9. Oj vilket storkalas ni bjuder! Full rulle kan jag tro men kul!!!
    Såna vackra muffins, dom kommer dom garanterat att gilla!
    Ha det gott!
    Kram Cilla

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.