Sidor

fredag 15 januari 2010

Fredag







Hejsan!
Tänk att det redan är fredag igen, veckorna går så fort.
I går va jag och M i Karlstad och såg på hockey, först åt vi mat i stan på Blå, en jätte fin restaurang vid stora torget. Kul att komma iväg bara jag och M det händer ju nästan aldrig. Barnen sov borta så vi fick sovmorgon i dag, härligt!
I helgen ska vi bara vara hemma, M har börjat lite i vårt nya sovrum, och jag börjar genast att tänka hur jag vill ha det där inne *ler*.
Nu när julen dansat ut här hemma börjar det komma fram lite färg, gillar lila just nu. Min små mini granar får stå kvar ett tag till.
Ikväll blir det tacos och lets dance här hos oss,
ha en bra helg, kram Rebecca.

9 kommentarer:

  1. Hej vännen! Låter som du mår gott med sovmorgon och snart nytt sovrum! vad fint det blev med lila! Ha en skön kväll! Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hej!!

    Mmmm lila det är så fint nu när julen åkt ut...
    Lila är så vårigt på något vis.

    Ha det gott vännen, kram Camilla.

    SvaraRadera
  3. Hej i stugan!
    Vad spännande att bygget av sovrummet kommit igång :) Ska bli så roligt att få se allt nytt ni gjort.
    Vi kör med tacos och let´s dance ikväll, det har blivit en tradition här också nu :D
    Vem hejar ni på?

    Ha en trevlig helg.
    Massa kram.

    SvaraRadera
  4. Kul med en Karlstad-tur, och mat på stan är aldrig fel. Idag ska vi åka in till stan, årets första loppis. Blir nog en sen lunch ute också. Ljuslila är jättefint, en riktig vårfärg.
    Ha en mysig helg goa du
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder! Ha en trevlig helg! kramar Susanne

    SvaraRadera
  6. Hej Becca! Vad fint med lila hemma hos dig. Såhär efter jul behövs lite färg att bryta av det vita med. Just nu längtar jag efter vårinspriation och Formexmässan.

    må så gott

    kram tessan

    SvaraRadera
  7. Så fint.
    Ha en fortsatt bra helg.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  8. Vad flitiga ni är! Blir sovrummet ovanpå vardagsrummet eller? Har ni förresten renoverat färdigt resten utav huset eller hur ser planerna ut? Kul att få följa er!

    SvaraRadera
  9. Hej Rebecca, ååå vilken härlig kväll ni hade i Karlstad.
    Jag hade många arbetskamtarer som var där samtidigt som du.
    Så vackert med hortensior, det vill jag ha nuuu.
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.