Sidor

torsdag 29 april 2010

Hall del 3.







Hejsan!


Vi har en gammal fönsterbåge till i hallen, vi har ett litet fönster förråd i uthuset och där hittar jag alla mina gamla fönster, det är den stora fördelen med att ha gamla uthus som har samlat på sig saker under åren.

Jag har fått lite inspiration och jag ska pyssla lite med denna fönsterbåge, men jag behöver lite hjälp med sågning så jag ska be min man snällt om han har tid/lust att hjälpa mig.

Skyllten har jag beställt från Nordljus, jag gillar dessa emaljskylltar brukar flytta runt den lite och just nu står den här i hallen.

-

Ha det bra, kram Rebecca.

1 kommentar:

  1. Lyxigt med ett uthus där man kan samla på sej skatter o blivande projekt! Fina bilder idag också!
    Ha en mysig valborgs!
    Kram Cilla

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.