Sidor

torsdag 15 april 2010

Paket!

Dagens kaffe med en god men kanske inte så fin kaka.


En första bild på min ny målade byrå, det kommer flera...


Fint inslaget paket från Sandra


Det va ett paket med kärlek *ler*


Hejsan!
Denna veckan har jag fått två paket med posten, det första va från Sandra som har interiörboden i Grums, hon sålde lite saker på sin blogg och då såg jag en madonna som jag visste att min mamma skulle tycka och då passade jag även på att beställa lite saker från hennes mysiga butik. Jag beställde Magasinet Jeanne d´Art Living, den tidningen är ju bara helt underbar jag vill ha ALLT som dom visar där. Gulliga Sandra skickade med ett litet paket till mig, ett sött hjärta som nu hänger i vårt sovrum. Jag fick även ett paket i lådan idag men det visar jag er sen när jag fotat.
Ikväll kommer det en tjej hit som säljer Rabdido -färgstarka barnkläder- så jag har städat och bakat lite idag tills mina väninnor kommer ikväll.
När jag bakar använder jag nästan alltid recept ur leilas a piece of cake, jag tycker att den är såå bra och det blir nästan alltid bra när jag bakar ur den. Visste ni förresten att det snart kommer en ny bakbok från Leila, jag kommer att beställa den så fort den kommer ut *ler*.
-
Tack all gulliga som tittar in här och speciellt ni som skriver kommentarer det värmer, just nu är jag dålig på att skriva tillbaka, men jag har inte glömt bort er.
Ha det bra, kram Rebecca.

8 kommentarer:

  1. Roligt att få paket :)
    Gulliga Sandra, så snällt att skicka med ett hjärta.

    Bakar oxå oftast från leilas bok och lyckas bra, tycker jag iallafall ;) bara väntar på hennes andra bok.

    Hoppas ni får en trevlig kväll
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt att få paket.Sandra ar ju bara så himla mycket fint.1000 tack för tipset om ny bok av Leila .Gillar henne och hennes recept.Önskar dej en fin dag Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Många paket, även om de flesta var små, fick jag idag. Säger Tradera nåt?
    :)

    SvaraRadera
  4. Vad gulligt att skicka med det fina hjärtat!
    Jaa, det magasinet är bara såå underbart, en fröjd när det dimper ner i brevlådan.
    Jag såg att Leilas nya bok är mer matbröd o pizzor men också efterrätter, den är ett måste att ha! Kan beställas i förhand hos Adlibris tror jag.
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  5. Hej Rebecca.
    Tack för din långa kommentar, trots att du har fullt upp, jodå jag vet hur det är när livet är fullt upp.
    Jag har själv fyra barn.
    Nu är de inte små längre.
    Och jag vet att det känns jobbigt med all skit och lera. Men livet leker i dem, så håll ut, hoppa med, och lek, det får man fast man är stor.
    Och så har du träffar och bakar och målar.
    Du har fullt upp som det ska vara, ge dig själv lite tid däremellan.
    Det behöver man.
    Ha en fin helg.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  6. Det var fina saker Sndra sålde, jag köpte en fågelbur. Och det var ett jättefint hjärta du fick, såna överraskningar är roligt. Den nya Leila-boken ska jag köpa också, har jämfört priser. Adlibris vann för där är det fraktfritt. Jag skickade efter sommar med Ernst, men den packade jag in till svärmor som fyller år idag.
    Ha en fin helg
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Hej Rebecca!!

    Vad glad jag blir att du gillade den lilla överraskningen... :)
    Alltid kul att göra någon extra glad!

    Ha nu en jätte bra helg!!
    Kram Sandra/Interiörboden

    SvaraRadera
  8. Diskussion pågår fortfarande om bordet. Det finns en till skrivbord som min man och hans föräldrar anser ska säljas i stället. Men men men men.. hi, eftersom den är min första antik möbel som jag kämpat länge att hitta och ordnat mycket med det förut. Såå, svårt.. Hi.. Den är inte vit och jag vill inte heller måla det vitt, och samt går det inte för det är fanermålat så det skulle bli missfärgad som ni vet. Ja, det är tokigt hur man kan måla mer och mer vitt. *skratt*..
    Vi får se hur det blir.
    Kram!

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.